חזון


מובילות באמצעות מפגשים של חווית שירות, הנאה ותועלת. חברת קוקה-קולה פועלת בהתאם לחזון שגובש לכלל חברות הקבוצה. חזון זה מנחה את אופן העשייה היומיומית של כולן. המטרה המרכזית בחזון היא לשמור על המובילות בשוק

החזון שלנו
מובילות באמצעות מפגשים של חווית שירות, הנאה ותועלת. בשנים האחרונות הופך השוק בו אנו פועלים ליותר ויותר תחרותי: ריבוי של ספקים, מותגים ובכלל – ריבוי של אפשרויות (גם לכל אחד מאיתנו כצרכן). מיליוני צרכנים ועשרות אלפי לקוחות נפגשים אתנו בכל יום דרך המוצרים והשירות שלנו. המפגשים האלה הם הדרך בה בחרנו כדי להמשיך ולהוביל את השוק בעידן של תחרות. כדי שהלקוחות והצרכנים ימשיכו לבחור בנו ובמותגים שלנו – הם צריכים לקבל מאיתנו ערך מוסף. לערך המוסף הזה קוראים : שירות. השירות הוא חוויה בין-אישית. חוויה מהנה, תועלתית ומשמעותית – היא חוויה שהצרכן, הלקוח ואנחנו רוצים לחזור עליה פעם נוספת.לכן, חזון החברה מגדיר לנו את המשימה בצורה ברורה ופשוטה: להצליח להעניק ללקוחות ולצרכנים חווית שירות, הנאה ותועלת בכל מפגש מחדש – במטרה להמשיך להיות חברה מובילה בשוק הישראלי.



הדרך שלנו : ביחד.יותר.אחר
עבודת צוות, העצמה - ביחד
אנו פועלים מתוך הבנת המטרה של החברה ואחריות משותפת עם שאר העובדים להשגת מטרותיה. כדי להצליח עלינו לקיים ממשקי עבודה זורמים בין היחידות והאגפים ולאפשר לכל אחד להביא את עצמו לידי ביטוי על ידי מתן מרחב פעולה והכוונה תומכת.

אחריות, מקצוענות - יותר
אנו רוצים להתייעל, לשפר תהליכי עבודה, לפעול בחיסכון.

יוזמה, התחדשות - אחר
אנו מעודדים חשיבה אחרת, ייזום פעולות ורעיונות, וצמיחה אישית וכחברה

בנוסף, אנו מקפידים לשמור על הוגנות ,יושרה, התלהבות ורגישות